Oftast..

Inser man saker när det är försent, men man kämpar endå för att få det. När man inte orkar längre, sätter på ett fejkat leende varje morgon innan man går till skolan, innan man träffar kompisar, eller vad som helst. Den enda gången man kan fälla en tår är när man är för sig själv, ligger där i sängen. I ett mörkt rum, tänker på personen man älskar & bara fäller en tår.

Du vet att jag älskar dig, jag har inte glömt dig & kommer aldrig att göra det. Jag håller hårt vid mitt ord, jag sa det första gången jag träffa dig & jag säger det igen, jag lämnar dig aldrig. Inte så länge du ber mig lämna dig, om ens då. Jag älskar dig för mycket, för att släppa taget om dig. Det vet du, bara det att du vägrar att inse det själv, du är för rädd för kärleken helt enkelt..


M.B Marcus-Emanuel Arvid Svensk Whouné.


Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du mig? / ad

2010-12-16 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0