Julklapparna ;

Två dc t-shirts, skit snygga!
Två par björnborg kallingar!
Ett par wesclurar, (småa)
Spelhörlurar(skit bra ljud!)
Två stycken Håkan Hellström biljetter som kosta 1000 kr styck!
Parfym & sånt.
Pengar!
Shopping dag med morsan, köpa exakt allt jag behöver.:)

Faktiskt ganska nöjd endå med julklapparna! Taggar sjutton till Håkan! Ska gå med Alicia på det & några fler skulle jag tro. :D Så ska sitta och öva in lite extra på låtarna!;)

Kom hem i alla fall för att duscha, för bion börjar klockan sju! :) Jag och Sofie fick skjuts av Per hit med datorn, fixade lite här & sen så gick vi ner på stan, käkade donken. Hon åkte hem & fixa lite med Jennifer. Ska duscha nu sen så ska jag ner på stan igen för bio sen sover jag hos Sofie ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0