Julkallender nummer två.

Var i skolan idag :) Hade samhällskunskap, tog bussen till skolan. Kollade på film där, om flowerpower, haha. Skit bra film faktiskt! :D Sen hade vi media, gjorde julkort och lyssnade på julmusik, haha hur slapp dag som helst, sen matte och då spelade jag och Viktoria kort. ;)

Ska bara slappa nu på eftermiddagen och sådär tänkte jag :) Ska på bio med klassen senare ikväll, ni får veta vilken film sen. Riktigt taggad på filmen faktiskt. ;) Det är ju frågestund som sagt var, så fråga på för fan! :D Tänkte låta det hålla på i en vecka ! ;)

Nu får ni lucka nummer två, från mina favoritlistor faktiskt ! ;)



http://open.spotify.com/user/sonymusicentertainment/playlist/011KBq6Dgtw3fcTu49407q

Gammal bild ! ;)


Bloggar när jag kommer hem, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0