Jag känner att livet börjar hamna på plats igen, bara en sak som saknas.

Ja ni läser rätt på rubriken faktiskt. Jag känner nu att allting rullar på som det ska, visst är det bara kärlek och bråk med min syster kvar, men det löser jag lika snabbt som jag knäpper med fingrarna, med tanke på att jag inte klarar en enda dag till utan min syster, så bara MÅSTE jag pussa lite på henne.

Ligger i alla fall i sängen just nu med tända ljus, cola och tre mandariner, har tryckt i mig cheesbolls påsen nu som äntligen är slut. Var ju till stan och träffade Linnea en snabbsväng, sen så helt plötsligt dök Amanda upp, så vi gick till donken och käkade och sådär. Ska va med henne och Molly imorgon. Gick sedan hem och satte mig vid datorn, nu ligger jag i sängen.

Och juste, Marcus är så duktig så att han ska till skolan halv nio imorgon även fast dom börjar tio över tio ;)



Kommentarer
Postat av: wilma

faaan va fränt, vi har lika dator ;)

2010-12-08 @ 18:00:08
URL: http://wilmaablevmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0