Jag älskar livet just nu!

Jag vet inte varför faktiskt, men jag bara gör det! Rummet är klart nu också, känns precis som ett "Marcus-Rum" så som det ska vara liksom, även om jag bara sover på sängmadrassen, så känner jag mig ändå lycklig på något sett. Kan nog vara för att min låtsaspappa kommer hem om exakt en vecka, och börjar med att träffa mig när han kommer hem. Har varit utan honom i nästan två månader. Hur underbart som helst att få honom hem igen.

Amanda & Molly har åkt hem nu, så nu är jag ensam igen. :( Vi kollade på film när vi inte orkade lira guitar hero efter ett tag. :D Såg faktiskt en skit bra film. ;) "Stick it" Tippsar om den faktiskt. Ska ta mig en dusch nu, sen göra toast, ta julmust, tända ljus och slå på en film på tvn & lägga mig tänkte jag. Så jag orkar upp imorgon. :)

Har bilder från idag också, men orkar inte föra över dom just nu, är mest peppad på att gottgöra mig själv faktiskt. :D




Och ja, eftersom att du läser min blogg morsan, så vill jag skriva lite om dig. Att jag älskar dig för den du är, även fast jag inte visar det så som jag egentligen borde göra/gjort under tiden vi har tillsammans, du har ställt upp otroligt mycket för mig, med tanke på hur jag är som pers och sådär. Så har du ställt upp tillräckligt för mig. Jag ska aldrig mer låta dig ta emot skit ifrån mig, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du förstår Marre, jag kommer ALLTID att ställa upp på allt! Du är ju min favorit i hela vida världen!!! Oavsett vad som händer så kommer det alltid att vara så! <3<3<3

2010-12-14 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0