GALEN KVÄLL/NATT.

Haha , helt galen kväll, kan ju bara säga blä för alkohol & inge mer i alla fall. :D Inte förns sommaren är här i alla fall. :) Blir att jag tar det lugnt på nyår, sen får ni tycka hur töntig jag är ni vill. ;)

Men i alla fall julkvällen spenderades med, Dennis, Jennifer, Sebbe, Adina & Sofie. Var ute skit länge och sådär. Sen så drog vi in vid 2-3 tiden. Jag, Sofie, Adina&Sebbe låg inne i Sebbes rum, slutade med lite ah.;) HAHA!:D Mysig julafton i alla fall. Bästa jag vart med om! :D

Ikväll ska vi nog på bio, 3d. Vet inte vilken än.;) Uppdaterar med bilder och sådär när jag har tid. Sover nog hos Sofie inatt.:) Så bloggar imorgon kväll. :D

Vet att bilden är uttjatad, men sådär känner jag för livet just nu!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0