♥ Dag 12 – I min handväska. ♥ Dag 13 – mina hästar ♥ Dag 14 – bloggar jag läser ♥ Dag 15 – Min favoritresa. ♥ Dag 16 – Min bästa födelsedag. ♥ Dag17 – Fula ovanor. ♥ Dag 18 – Mina rädslor. ♥ Dag 19 – Min favoritplats. ♥ Dag 20 – Mina favoritskor

Snart är detta slut slut, lite trisst faktiskt. ;) Men ah. Jag har ju ingen handväska, det kanske alla fattar? :D Haha. Men om man ska ta i min jackficka, så är det allt möjligt, typ busskort, bankkort, hallstabletter och en massa jävla bussbiljetter. Sen även en läppsyl och en kondom & glidmedel ;)

Sitter och spelar CS för fullt för att jag är på dåligt humör, men så kan man också göra ibland.:) Går faktiskt bättre på CS än jag förväntat mig ;) lyssnar för fullt på techno också :) På lördag ska jag va med söta Amanda :D Får se vad vi hittar på :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du med kondomer och glidmedel till?:o

2010-12-10 @ 00:29:14
Postat av: Anonym

Jadu, kondom har jag alltid ! ;)

Glidmedel, kan vara bra att ha vettu! ;D

2010-12-10 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0