Endast till min älskade syster,

Jag älskar dig, du är min syster. Min andra halva, jag skulle seriöst inte kunna byta ut dig mot nånting, även fast du är dum i huvudet ibland och kallar varandra en massa saker, så klarar jag mig inte ens en vecka utan dig. Du är liksom, mitt allt. Jag tror vi behövde vara ovänner ett tag, inte för att jag gillade det, men för att visa att vi inte klarar oss utan varandra. Utan dig är jag ingenting, liksom det är som att spela på en gitarr utan strängar som att vara med dig, det går skit. Du och jag föralltid, från födseln till slutet, Mayra + Marcus.



Bilden är från 07, men det sket man ju i.

Kommentarer
Postat av: martina

hahan va söta ni va ! :)

2010-12-08 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0