Borta bra, men hemma bäst. ;)

Sov ju som sagt var hos Sofie inatt, med Adina ! :D Trots att vi bestämde oss för att vi skulle sova "tidigt" så slutade det med att vi deckade klockan 3 eller något. ;) HAHA! Inte så ovanligt. I alla fall så var vi på köpis till klockan tio igår kväll, träffade mumintrollet också. ;) Har kort som jag kan bjuda på sen. :)

Ska snart ta mig en snabbdusch sen kommer Sofie & Jennifer förbi en sväng. :) Har bara tagit det lugnt idag och sådär. :D Julhandlat det sista också. ;) Träffade en gammal kompis också som jag inte träffat på aplänge, gick i samma klass som henne från 6års-6an typ, en utav mina bästakompisar! HAHA, så var lite mysigt sådär.:D

Näe, nu tänkte jag ta mig en lussebulle,julmust&sen duscha. Sen kommer ju Sofie & Jennifer, uppdaterar imorgon & då är det ju julafton.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0