8/12-10

Hemma från skolan nu, haha. Vart inte så att jag gick till skolan halv nio ;) Vaknade typ då, tur att vi hade sovmorgon i alla fall. Låg vaken till typ, halv tre inatt. Fick lite sällskap av att Sofie ringdeo ckså ;). Sen somnade jag.

Idag så var jag i skolan som sagt, haha åkte bil med Björn & Dennis på rasten, lite små kul sådär ;). Sen så slutade vi tog bussen hem. Ska till stan med morsan och kolla lite på julklappar och nya skor åt mig snart :) Sen ska jag va med Amanda och Molly tror jag ;)

Just nu sitter jag och knaprar pepparkakor & dricker cola, lyssnar på musik och så :) Ska snart spela lite cs ;)

"dagens outft"

En utav dem nya tröjorna jag köpt senast som jag inte har haft nån bild på ;)
199 kronor (rea) jack&jones ;)

Kommentarer
Postat av: wilma

nu är veckans bloggvinnare ute!

gå in på bloggen och kolla om det vart du osm vann?

om du inte vann, anmäl dej nästa gång! :)

2010-12-08 @ 18:27:54
URL: http://wilmaablevmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0