5 dagar kvar!

♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min önskelista.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Fula ovanor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

Jag trivs bäst i långt hår & fixat i min favoritfrisyr, Haha. När jag har långt hår fixar jag det jämt, kan inte låta bli det. Typ tix i att hålla på med det också, så ah. Långt & fixat ska det vara. ;)



Frillerna jag använder mest när jag har långt hår. ;)



Idag försov jag mig, försov mig till halv elva & märkte det när jag gick till skolan. Hade fixat mig och allting, sen när jag gick där så kollade jag på mobilen & då var den halv 11. Skit kul tänkte jag, försenad. Kom dit & hade slappdag kändes det som bara.

Sen kom Per till skolan, äntligen har min pappa kommit hem! Så vi gick och käkade husmanskost och pratade och sådär. :D Sen så hem till han, kollade runt efter julklappar till mig. :) Sen så bara tog vi det lugnt. Efter ett tag så tog jag bussen hem, Sofie var vid busshållplatsen. :)

Var med Sofie fram till 21.00 vi fick självklart springa till bussen. ;) HAHA! På vägen hem så pratade jag med Bella, så ramlade jag självklart utanför tågstationen! Bra där Marcus, bra! HAHA. Pratade med Bella ett tag, sen så nu sitter jag här. Ska ta mig en dusch snart. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0