29/12-10

Lagade mat med morsan igår, vart korvstroganoff med ris, sen så bjöd jag Sofie,Adina&Jennifer på det.;) Eftersom dom skulle sova kvar också!:D Sen så chillade vi bara ett tag, efter ett tag så fick jag syn på mitt monopol spel som legat och skräpat ett bra tag. :) Så vi plockade fram det vid halv 12.

Spelade monopol hur länge som helst, haha!:D Till slut var jag och Sofie i ett lag, gick väl ganska bra;) Körde från halv 12 till typ halv fem eller något på morgonen, haha. Sen så la vi oss, jag & sofie i en säng&Adina och Jennifer i en. Haha, jag och Sofie kunde inte somna på ängång, så vi låg och asgarva åt ingenting typ. Aja, sen somnade vi till slut vid typ halv nio?

Idag vaknade man av att Jennifer&Adina sprang in och sa hur söta jag och Sofie var när vi sov, försökte somna om men det gick inte så bra. Så steg upp istället, käkade frukost & vi fortsatte spela!:D Haha, hur kul som helst faktiskt.;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0