17:25

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Mina Djur
♥ Dag 3 – Min familj
♥ Dag 4 – Detta hände idag.
♥ Dag 5 – mitt bästa köp
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Min bästa vän/vänner.
♥ Dag 8 – Min första kärlek.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – mina hästar
♥ Dag 14 – bloggar jag läser
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min önskelista.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Fula ovanor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu

Det är nog, Mathilda Wiik, Pamela Mattjus, Bella Englund & Dennis Holm faktiskt, kan prata med dom utan att behöva skämas över nånting, helt seriöst. Det är det bästa som finns, att kunna prata ut med någon utan att veta att det kommer ut eller att man ska behöva skämas efteråt eller ångra sig att man sa något.



Råkade självklart somna, vet inte ens varför jag gick och la mig i sängen överhuvudtaget, haha. Men slutade med att jag gjorde det och nu har jag sovit i en timme. Kul. :) Ska nog iväg till Bergby snart i alla fall.

Kommentarer
Postat av: bellsii

aw vad söt du är! - det vet du att du kan, finns här för dig. <3

2010-12-07 @ 20:52:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0