15:19




Kom hem för ett tag sedan, var på skit dåligt humör imorse, vet inte ens varför jag var det. Så tog mig en sovmorgon, drömde skit läskiga drömmar inatt också, fyfan.. Sen så gick jag till skolan, gick bättre och bättre med tiden faktiskt, jobbade skit bra idag. Sen lunch, käkade i matsalen med Dennis och några. ;)

Skulle ha möte klockan 1 idag, så tog bussen med Malin, Malin & Sofie, dom hoppade av på stan och jag sjukhuset. Var på mötet och fick reda på att jag har en liten utväcklingstörd grej, fattade inte riktigt. Men jag har svårt att få in saker i huvudet på ängång och behöver ett tag för att lära mig eller något sånt. Aja.

Tog bussen ner på stan, träffade Sofie gav tillbaka pengarna jag var skyldig henne, tog bussen hem. Träffade LillRobin på stan, Lotta & Lilla Elvira som blivit ett år. Så dom va på samma buss, köpte sen cheesbolls och cola. Laddar nu ner bröderna Karlsson så ska slå på det och tända lite ljus och sådär.

Amanda och Molly kommer hit också och gör mig sällskap snart tror jag :)


Absoluta favorit låtarna just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0