15/12-10 , ett stort leende på läpparna.

Vaknade med ett riktigt bra humör imorse, det gillas skarpt! :D Vaknade, steg upp, åt frukost & sådär. Har bytt musik på mobilen och ska snart borsta tänderna. :) Lyssnar på Winnerbäck nu & njuter bara.:D Pratade med min kära låtsaspappa igår innan jag somnade typ, ååh vad jag saknar honom.:( Dom va på väg till världens största shoppingcentrum i L.A eller vart det va & bad mig berätta vad jag önska mig, så sa massa saker bara.:)

Ska på möte idag, eller läkarmöte. Vet inte vad för något,haha. Men min kurator har fixat det i alla fall, får berätta mer om det när jag kommer hem.:) Ska till skolan efter det, sen ska jag vara med Sofie idag tror jag. :)

Sådär glad känner jag mig idag :D


Morgonen & Winnerbäcks bästa låtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0