12/18-10

Ååååh snart är det måndag måndag måndag, imorgon kommer ju min låtsaspappa hem så kommer han upp till skolan direkt :D

Är i alla fall fortfarande vaken, sov i kanske 2 timmar tror jag. :) Sen så vaknade jag, städade undan i vardagsrummet & Dennis och Emil har fått skjuts hem nu. :( Ska snart lira lite cs tror jag. :D Hihi, Dennis eller Emil glömde kvar 2 energi dryck så jag tog mig en jävel. :D

Ska vara med min Amanda idag också! Men segafanskapet sover ju som en stock. :( Tror vi skulle vara hos henne den här gången faktiskt. Bjuder på dagens outfit senare när jag duschat osv också.;)






Ååh jag har skit ont i läppen nu & det är uppsvullet lite grann tror jag :( Jaja, får försöka få tag på en läpppiercing så det blir bättre ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0