121510

Gick och mötte Amanda vid typ tre, sen så gick vi hem till mig :D Kollade på tv först & käkade mellis hihi. :D sen så låg vi mest & pratade och kollade på simpsons. Vi beslöt oss för att vila, men jag kunde inte somna, HAHA. Så väckte henne efter fem minuter typ, och hon vart nog lite surig på mig då. :( Slog på en film och kollade istället. :) Sen vid typ halv 9 gick vi till bussen för hon skulle hem. :(

Träffade Sofie vid bussen, pratade lite med henne också, sen så gick jag hem. :) Skit skönt var det ute faktiskt! Musik nu, ska snart krypa ner för sängen.


Eftersom hon la ut en bild på mig, så lägger jag ut en på henne. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda Forsström

vad som heslt förutom den :(

2010-12-16 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0