10 saker ni inte visste om mig.

1. Jag lägger saker i fickan, sen kollar jag minst 13 gånger på fem minuter om det ligger kvar.
2. Jag har en gammal snusdosa i min jackficka som väcker minnen.
3. Jag älskar att gå i skolan och ångrar att jag inte vart där på senaste.
4. Jag har bara vart kär 2 gånger, även fast jag sagt till dem jag är tsm med att jag aldrig vart så kär.
5. Jag har pengabehov, gör av med pengar jag inte har, köper onödiga saker osv.
6. Jag har en liten snutt av att vara utvecklingstörd, får inte in saker i huvudet på ängång(diagnos på väg.)
7. Jag älskar att få kommentarer om mitt utseende, allt för mycket faktiskt.
8. Jag gör saker jag egentligen inte vill, som att raka av mig håret. (ett exempel.)
9. Jag hatar när folk klagar på hur jag är, tror det är pågrund av hur jag haft det.
10. Jag hatar att jag och morsan inte haft mer tid tillsammans, tror inte jag känner henne egentligen så som jag borde göra.



Kommentarer
Postat av: Morsan

Det där sista det tar vi å fixar isf! Vi börjar med att du nu upptäcker att jag brukar läsa din blogg! :) <3<3<3 Och mer tid tillsammans framöver! :) Puss puss puss!

2010-12-10 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0