10 dagar kvar !

Hela den här dagen har varit upp och ner faktiskt. Men känner mig lite på bättre humör nu i alla fall, orkar inte vara deprimerad hela tiden, tror det kan vara pågrund av att medecinen gått ut nu också.;)

Åkte till stan efter skolan, träffade Babywiik,Jennifer&Sofie på stan.:D Käkade på donken, sen så gick vi runt bara, babywiik & Jonte drog hem till han, vi drog in på nian för Jennifer skulle köpa en näspiercing. :) Sofie drog till Adina jag och Jennifer hem hit, käkade oss feta på lussebullar, haha. :D

Sen körde vi guitar hero i minst 1 timme tror jag, haha! Sen gick vi och mötte Sofie, så drog vi te mig, körde lite mer guitarhero. Sen slog vi på en film. :) Dom tog bussen hem, jag satte mig vid datorn.

Ska duscha snart och lägga mig tänkte jag, får se hur jag mår imorgon, drar till skolan i alla fall. :)

Ska vara med Micke, Kate & Amanda imorgon. :D Får se vad vi hittar på för bus!;)

Jag saknar oss, min bästavän, år 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0