Trött..

Är riktigt trött just nu. Gör mig pommes och ska ta bea till det, skit gott! Sen så dricker jag fanta exotic till det! Älskar't. Sen så ska jag kolla på film. :) Blir bara ta det lugnt idag, mår inge särskilt bra idag faktiskt. Har jätteont i huvudet och ont i kroppen och ah massa sånt. Så blir att ta det lugnt bara.



Hittade en gammal bild på mig från innan sommarlovet. Nångång i slutet på April eller Maj. Saknar mitt hår gör jag också, usch. Varför rakade jag av mig det?! Tur att det håller på & växa ut i alla fall. Och att det går lagomt fort också. Men kunde gått lite fortare?!



Nu ska jag stoppa in strippsen i ugnen och slå på en film medans jag väntar. Uppdaterar ikväll eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0