Sleepmode.

Tänkte röra mig mot sängen nu. Är skit trött och sliten. Sista dagen imorgon ju & sen är det helg. Vilket innebär öl! Ska bara få några bilder av Johan som jag tänker uppdatera med sen så lägger jag mig. Är faktiskt ovanligt trött nu. Skulle kunna somna på en dunns. Har faktiskt inte så mycket och skriva just nu om jag ska vara ärlig, förutom att mina tankar snurrar runt runt runt som en tok. Vet inte riktigt vad jag tänker på heller, det som är de skumma ..

Eller ah, det sket sig med bilderna nu också. För orkar inte sitta och vänta, så jag går och lägger mig. Har så sjukt ont i huvudet och öronen så det finns inte. Hoppas jag inte åker på en öroninflamation nu precis när skolan börjat och allt. Bjuder på en gammal bild istället.


Haha. En bild från 08. Tycker frippan är ganska nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0