skolan fosho.

Har lite bråttom känner jag. Ändå var det jag som skrev att Liza och dom skulle åka nu. Dom åker nämligen bil, så ah. Jag fattar inte ens själv hur jag hinner blogga på morgonen egentligen. Med tanke på att jag äter frukost och allting innan också.

Men ah, bjuder på en "dagens outfit" Har fan glömt min vanliga kamera hos Bella så blir inge bra bilder med mobilen. Får sätta systemkameran på laddning så jag kan använda den i fortsättningen kanske! ;)
Sen vet jag inte om jag ska ha en skjorta eller cardigan över. Det märker ni i eftermiddag.

Blir i alla fall att jag dricker öl ikväll! Underbart. Så kommer säkerligen in bilder. :)

Kommer inte uppdatera nånting efter skolan tror jag. För har möte klockan ett med skolan, sen så ska jag sola med älskling efter mötet och sen så ska vi vara med folk. Vi får se hur jag gör, är lite beroende på vart jag håller hus också.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0