Skit bra statsik.

Har faktiskt skit bra statistik känner jag. 49 läsare hade jag igår, det är bättre än jag haft förut! Känns som att det kanske kan bli något i alla fall. Jaja!

Vaknade för ett tag sen, kände att jag är allmänt grinig idag. Trodde först att jag skulle få gå i det här skit vädret, men får skjuts på moppe utav Liza. Har inte ens kollat ut hur mycket det regnar. Fick bli vanlig lasagne till frukost idag som morsan gjorde igår, är helt enkelt allmänt grinig och deppig idag. Tror nog det bara blir en inne sittar dag för mig idag om jag ska vara ärlig.

Ska ju som sagt var ut och äta med låtsaspappa (Per) och sen vet jag inte om vi skiljs åt efter det eller om vi går runt och kollar lite på stan. Isåfall går jag hem efteråt för har ingen stor lust att knalla ute i detta regn idag.

Orkade helt enkelt inte ens ha någon sallad till eller nånting, kände bara för det där. Tyvär!


Tänkte bjuda på en " Dagens outfit " Det enda som piggar upp mig idag är att jag vågade på mig skjortan.


T-Shirt från BLÅ (JL-Wesc) för 349 kronor.
Skärp (Kommer inte ihåg vart ifrån) Levis.
Chinos från JC 499 kronor.


Det enda nya som är på är Emilio skjortan, som jag tyvär inte kan svara på vart den är ifrån. För morsan har inhandlat den. Men jag älskar faktiskt dagens outfit. Den känns skön & höstig. Så ja, det piggar upp mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0