school.

Förlåt för dåligt inlägg igår. Bloggade ingenting.

Var i alla fall efter skolan till stan. Väntade på Emma och hennes kompis. Vi drog till Mingel & Bar satt där ett tag med Kristian och Cajsa. Jag köpte mig en trocadero , skit länge sen faktiskt. Sen så kom Rebecca & Julia också. Vi satt ute i regnet. Det började verkligen spöregna när vi satt där under & det var ganska mysigt att sitta där i alla fall. Förutom när jag och Emma skulle hämta påtår till kaffet. HAHA! Dygnsura!

Efteråt gick vi in mot stan. Träffade Amanda. Sen kom Johan, Matthew & en till snubbe. Vi gick runt lite på stan och kolla läget sen så gick vi till bussen och åkte mot Valbo för att jag och Amanda skulle äta. Synd att jag inte tänkte på att ta kort igår. Satan! Men får bättra mig med det faktiskt.

Sen så var vi på köpis ett tag med Rebecca, Julia & Emma. Sen kom två till. Vi åkte hem en sväng sen tog jag och Amanda bussen hem en sväng. Sen tillbaka, vi satt på ludde och bara tog det lugnt med massa folk. Skit mysigt faktiskt. Haha, därifrån har jag två bra bilder! Haha, vi satt och elda på en bänk ute på ludde och ah tyckte elden var så fin så försökte ta kort, haha! Sen tog jag bussen hem, satt vid datorn en timme sen gick jag och la mig!







Liza kommer och hämtar mig snart så åker vi till skolan. Orkar tyvär ingen "dagens outfit" idag. För att jag inte hinner. Var tvungen att hinna äta frukost och borsta tänderna och sånt också. Men kommer bilder senare idag tror jag. Ska va med Jesper Wahlund idag, vi ska förmodligen fotta. Om han inte skulle på Promoe. Tyvär är jag pank, så blir ingenting för mig. Skit surt!

Uppdaterar ikväll när jag har tid med både bilder och rolig info! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0