Regn och sjuk.

Fredag :

Förlåt för jättedålig uppdatering. Pluss att jag har dåligt minne också, så kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort i helgen. Men i alla fall så kommer jag ihåg att vi hade mysfredag i skolan i fredags. Och fick spela spel och fika och sånt dära. Jag, Cicci & Sofie spelade yatzi självklart!

Faktiskt jävligt kul om jag ska vara ärlig. Kristina och Monnica, våra lärare satt med oss och skrev poängen och sådär. Så fick oss lite gott skratt och sådär.










Sen hitta jag några kort i skolan också från då vi var i Sthlm på polis museeumet. HAHA!


Sen så var jag med Amanda. Vi var hemma hos mig, käkade tacos och sådär. Sen så starta vi igång en film och bara myste till filmen ett tag. Kommer inte ihåg vilken film det var vi såg om jag ska vara ärlig. Men mysigt hade vi det i alla fall. Sen så åkte vi till Valbo runt 22 tiden någon gång och var först med Sandra och några vid Ludde och satt ute och prata & väntade på Johan och Clarissa.

När Johan och Clarissa kom gick vi hem till Johan. Kollade på film och hade det mys bara. Lyssna på musik och sånt där. Vid 1 tiden någon gång så gick jag och Amanda hem och la oss. Somnade på ängång faktiskt. Skit trött! Haha.
På lördagen så vaknade vi, åt frukost och gjorde oss iordning. Åkte till köpis ett tag. Sen hem till Johan igen.

Satt hemma hos Johan och chillade ett tag. Sen så fick vi skjuts av Johans låtsaspappa till stan för det var ju crusing. Hem till mig lämna lite saker och sen så mötte vi Emma. Fixade dricka och sen till Valbo igen. Gick skit segt att komma till Valbo pågrund av cruisingen. Sen så käkade vi på natti och efter det hem till Johan och chillade där med öl och musik.

Efter ett tag drog vi ner på stan igen, var där ett tag. Sen vart det så jävla kallt så vi drog hem till mig, och somnade nästan på ängång då också. Igår så kollade vi bara på film hela dagen, jag hade endå tvätttid så det var lika bra det. Efter ett tag så tog älskling bussen hem och jag satte mig vid datorn, när jag fick för mig att gå ut och gå. När jag gick ut träffade jag på Freppa & Ellinor, stog och snacka med dom ett tag. Sen så gick jag hem, frös som en isbit när jag kom hem så somnade dirket när jag la mig.

Idag vaknade jag vid halv 8, steg upp, gjorde frukost och tog en dusch. Kände mig jättedålig redan när jag vaknade. Gick till skolan idag, ganska skönt faktiskt. Förutom att det spöregna. När jag kom fram till skolan så kände jag mig jättehängig. Sa det till Matteläraren, sen så mådde jag så dåligt att jag fick gå hem. Kom hem och satte mig här, ska snart slå på en film tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0