Övertrött.

Känner mig riktigt trött just nu, trotts att jag sovit mer än jag borde göra. Men det är väl så när man är sjuk, hoppas bara inte på att jag är sjuk på fredag & måndag. Är begravning för Samuel då & sen på måndag så börjar ju faktiskt skolan som jag ser framemot om jag ska vara ärlig.

Var på stan igår med min låtsaspappa och kollade på skjorta till begravningen, hittade en som gick på 399 kronor. Vi letade överallt nästan efter skjortor, var ju ingen idé att kolla på DRESSMAN eftersom jag är bosatt i en så liten kropp så passar ju inte allting mig jämt. Så vart JC i alla fall. Sen hittade jag en skit snygg baseboll jacka som jag letat efter i flera månader, eller ah hela sommaren. Som jag ska slå till på när första studiebidraget kommer efter fyra månader.

F*sen va filmen gick fort , redan klar och började ladda ner den för 2 minuter sedan. Går fort när man formaterat om datorn märker jag, kanske borde göra det oftare. HAHA! Ska ladda ner lite silverstein och 20 Seconds To Mars också. Och byta lite musik på mobilen. Sen så ska jag se filmen, göra mig en kopp te och bara njuta.

En kompis kommer göra min header snart framöver mot kvällsningen. Så det kommer uppdateras då också ;).. Men nej, nu ska jag göra mitt te & sätta igång nerladdningen och filmen. Uppdaterar later aligater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0