Lite bilder !

Vaknade av regn imorse, sen somnade jag om & steg upp senare. Var tvungen att ta en bild kände jag. Men fasen vad det ska regna alltså.. Det där kortet tog's ungefär vid tre tiden tror jag & första gången jag vaknade var klockan runt 08:00 .




Nu är klockan 21:07 och det har fortfarande regnat hela dagen. Så jävla skönt att det kan få regna lite faktiskt, inte regnat på nästan hela sommaren. Så det var väl dags nu.


Får väl slänga upp en bild på skjortan som ska användas på fredag..

Har precis gjort mig te också, vart med citron smak tror jag, så sjukt gott och skönt för hallsen. Sitter med fönstret nästan helt öppet också & hör vinden blåsa in. Tagit mig en kaka till mitt te också blir väl att jag tänder några ljus och äter winergum också. HAHA! Bra go ibland ja. Nu slår jag på filmen och njuter bara, uppdaterar innan sängdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0