Jag vill bli frisk..

Nu har jag varit vaken i exakt ett dygn. Det är ju tur att jag lyckats få i mig frukost i alla fall. Tänkte ta mig en dusch snart också.Vet inte vart detta ska ta vägen egentligen?? Skolan har knappt börjat och jag har redan tappat hoppet om allting som har med skolan att göra. Jag vet inte varför om jag ska vara ärlig, har inte sovit nånting inatt & TV:N har stått på hela natten.

Jag har liksom inte ens suttit och funderat på mig själv inatt, bara liksom på hur livet egentligen kunnat vara om vi slapp all skit i världen. Jag har bara suttit och klagat över min huvudverk i mitt huvud hela natten och klagat över att jag jämt mår dåligt. Alltså, att jag jämt har en infektion i kroppen. Det tar kål på mig.. Jag vill bli frisk, på riktigt.

Det jag är riktigt glad över just nu det är att jag klarar mig denna månad med pengar. Tack låtsasfarmor!


Morgonens låt får gå till " Howie Day - Collide acoustic version "
Playn White T's - Hey there Delilah


Bjuder på en bild med mig & BabyWiik (Mathilda Wiik) Från i början av sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0