Iskallt, nästan så.

Hallådär, kom hem från skolan för ett tag sedan. Typ vid 11 faktiskt, slutade ganska tidigt idag. Vi var tvugna att gå till matsalen tillsammans idag igen, suck. Så vi gick dit, sen fick vi gå hem. Vi hade diagnos i engelska och matte idag. Gick skit bra faktistk, förutom att Johan ringde och störde mitt upp i allt, tokfan! Haha.

När vi varit i matsalen så träffade jag Johan, han började gå hem mot mig medans Liza skjutsade mig på moppen. Sen så skulle jag göra nånting att äta, när jag insåg att morsan inte hade handlat än. HAHA! Så det blev ju ingenting. Vart lite stripps bara, tur att hon ska handla efter jobbet. HAHA.

Johan satt och försökte göra sin snusdosa som min medans vi satt inne i köket och pratade, vart ju inte precis strålande fint lär jag ju säga, haha. Han skickar nog fler bilder sen. Sen kom morsan hem så vi pratade lite med henne också, efter ett tag var Johan tyvär tvungen att gå så han gick tillbaka till skolan. Får se om han kommer förbi senare.

Ska ju som sagt var vara med Jesper sen. Om han hinner, för han skulle på Promoe ikväll ju. Suck.. Att man inte har pengar när det händer något. Men turen är ju att vi får pengar snart i alla fall . ;) Blir väl att jag väntar på att Jesper har slutat, sen får vi se om han har bilen så han kan hämta upp mig eller om jag får ta bussen. Bloggar innan jag drar iväg i alla fall.


Haha. Johans mästervärk är den röda dosan. För dem som inte vet så är GeneralWhite snusen redan sådär när man köper dem. Så Johan försökte göra samma sak ;)


Dagens outfit

Lila Jl(Wesc) tröja. Köpt från BLÅ 349 kronor.
Hel svarta Lee jeans, 799 kronor från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0