Inte orkat.

Inte orkat blogga nånting nu på förmiddagen och eftermiddagen. Men sånt kan hända ibland, inte varit på helt topp om man säger så.

I skolan idag så lekte vi två lekar för att lära känna dom nya som börjat. En utav dem var inte i skolan idag som skulle börja i våran klass. Så det var synd, var i alla fall riktigt roligt. Känns skönt att börja nu igen och sådär. Liza hämtade upp mig imorse & vi var som vanligt aldelles för tidigt. Haha! Men det är ju bra i alla fall.

Efter skolan så hämtade Per mig, vi åkte till nian och käkade. Jag beställde självklart en kebab, men ångrade mig när jag precis börjat äta och ville ha kina mat, men det sa jag aldrig. Så jag åt med god apptit i alla fall, det var ju gott. Det är huvudsaken. När vi ätit klart så gick vi in på olika affärer och kollade lite.

Vi gick in på JC och jag hittade en skit mysig hösttröja som jag kanske ska få på fredag. En svart mysig. Funderar på en vit faktiskt. Köpte mig lite saker idag faktiskt. Eller ah, pappa betalar. En mössa, en röd, en hallsduk & ett par rosa vanliga hörlurar, hatar dem jag hade innan. Fick ont i öronen av dem & en duschkräm ;) Adidas självklart! Vart skit nöjd faktiskt!





Efter vi varit på stan och sådär så skjutsade han hem mig, jag somnade på soffan. Sen så har jag varit hängig hela dagen & sovit för det mesta. Suttit vid datorn och sådär. Vi fick besök utav Maud & Elvira (hennes dotter på sex år) tror jag hon är. Så vi käkade och sådär. Nu har jag precis dragit på mig ett par mjukisar, gjort varm choklad och ska tända lite ljus och lira Batelfield 2 som jag laddat ner, hihi! Data nörd.

Uppdaterar kanske innan jag lägger mig! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du på för gymnasium och vilken linje? hur gammal är du? :)

2010-08-24 @ 20:40:50
Postat av: Anonym

Hej. Jag går på IV 3 året och är 18 år & fyller 19 den 21 oktober. Skulle vara kul om du skrev vem du va också. :)

2010-08-24 @ 21:23:45
Postat av: Anonym

okej okej :)

2010-08-25 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0