Home from school.

Liza hämtade som sagt upp mig idag. Och vi var en halv timme för tidigt till skolan, vilket var jätteskönt. För då hann man varva ner lite grann innan alla kom. Vi mötte upp Viktoria utanför skolan och gick tillsammans in. När vi kom in så tog vi självklart sofforna och satte oss där i en halvtimme ungefär innan vi började.

Efter ett tag så kom nästan alla i klassen och vi hade upprop och fick reda på lite saker som skulle hända dem närmaste två veckorna, ganska sköna tider lär jag ju säga. Börjar 10.10 imorgon, skit skönt! Sen så slutar vi 11.30. Wihuw, kände jag! Sen efter det slutade vi. Liza skjutsade självklart hem mig. :)

Sitter här just nu och ska ta något att äta tänkte jag. Mickis ringde mig precis och frågade vad jag gjorde och undrade om jag kunde göra henne sällskap medans Emma är i skolan, så ska väl äta sen knallar vi nog ner på stan en sväng. Ska vänta tills älskling slutar också! Segt att hon slutar vid tre :( .. Jaja!

Ska ta något att äta nu i alla fall. Sen uppdaterar jag väl om jag drar ner på stan eller något. Vi hörs! :)


Blir förmodligen nya headern senare. :)

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Härlig blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2010-08-23 @ 10:52:40
URL: http://louisemonica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0