Hiss & diss.

Nu låter vi Marcus tala. Det menas alltså med " Vad Marcus tycker om" Som jag kommer skriva upp engång i veckan antingen två gånger, eller engång. Det beror på vilket jag orkar & om jag hittar på något nytt på en och samma vecka som jag verkligen gillar. Det kommer även att märkas.



Nummer ett består självklart utav rutiga skjortor. Tyvär har jag bara en rutig skjorta, en Emilio skjorta som jag fått utav morsan, som jag nästan aldrig använder som kommer användas mycket nu i vinter. Jag bara älskar rutiga skjortor. Det är så mysigt & endå så höstigt.


Nummer två består utav snowboarding. Jag bara älskar't! Självklart kommer jag att bestå mycket tid i skidbacken i år känner jag just nu. Med tanke på att många utav mina nära vänner åker så kommer jag att ha mycket mer tid för det i år än jag hade förra året. Så det längtas stort.



Nummer tre består utav Melissa Horn. Världens bästa kvinnliga musikaliska artist. Enligt mig! Jag bara älskar hennes musik och hennes röst när hon sjunger, jag blir som ett litet barn igen när jag hör henne. Jag vet inte varför, men jag har bara fastnat för henne. Första gången jag hörde henne var självklart med Lars Winnerbäck som är min Världens bästa manliga musikaliska artist jag vet.




Nummer fyra är faktiskt alkohol, jag vet att det är väldigt farligt med alkohol. Men det kan finnas stunder då det är väldigt bra också. Jag älskar öl & för 1-2 år sedan hatade jag öl. Men idag så är jag 18 och faktiskt älskar öl. Jag vet inte varför just nu, men jag bara gör det. Så jag tror egentligen att öl ligger på topp ett. Men orkar inte ändra!


Nummer fem är faktiskt julafton & födelsedagar. Jag älskar doften när man släkt ut ljusen när man fyllt år eller julaftonskvällarna när man känner doften av ljus & godmat som serverats. Jag bara älskar't faktiskt. Det är nog ett utav det bästa jag vet om jag ska vara ärlig.






Sådär, nu kommer jag nog inte uppdatera nånting förns imorgon bitti innan jag drar mot skolan. Första skoldagen imorgon på 4 månader skulle jag tro att det är. Med tanke på att jag inte gick i skolan på ungefär en månad innan sommarlovet, vilket vi inte behöver ta upp här om varför. Så jag säger till er nu istället, godnatt bloggläsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0