Hatar att inte kunna sova.

Har inte sovit nånting idag. Eller jo, en timme tror jag? La mig framför tv:n och såg på en skit bra svensk tonnårsfilm faktiskt som hade med invandrare (utländska) att göra, älskar sånna filmer! Var typ en kille som hade en mamma som låg på sjukhus, så skulle han försöka fixa så dem kunde åka till sitt hemland, för hon hade lagt undan pengar så han kunde fixa biljetter och sådär.

Sen hade han fest hemma medans hon låg på sjukhus, så söp han sig aspackad pågrund av en tjej han är kär i och ah sprang och leta efter henne och saker, sen åkte han på stryk av nån snubbe och ah när han vaknade så kolla han efter pengarna där han gömt dem och då var dem borta och ah massa skit som händer. Den är skit bra, synd bara att jag inte tog reda på vad den heter, skulle velat ladda ner den och se den från början.

Den gick i alla fall på 2:an mellan 2-3 tiden eller något sådant. Har läst egenom gamla dagböcker också, haha. Gud, tänka sig hur man stavade när man var liten. Fanns några sidor från år 99. HAHA! Och sen slutade jag skriva år 2004 tror jag det var. Aja, jag ska väl sluta skriva, annars blir det ett jättelångt inlägg om onödiga saker bara.

Känner mig fortfarande kraslig & har ju inte kunnat sova nånting, så blir hemma imorgon/idag också. Nu ska jag leta rätt på filmen. Sen ska jag vänta tills morsan vaknat så jag kan ta något att äta, vrålhungrig. Inte ätit på hela dagen.

Blir tyvär ingen ny bild. Eftersom jag inte knäppt nå nya idag. Så bjuder på en från i sommras istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0