Godmorgon.

Vakna för ett tag sedan, gjorde mig toast & saft. Lite onyttigt jag vet. Men whatever. Ska borsta tänderna sen så kommer Liza och hämtar mig. Skolan idag, trotts att jag mår dåligt. Sen så ska jag på minnesstund med Louise tror jag efter skolan. För Samuel på p6.. Jaja.

Bjuder på "Dagens outfit"


Lite vinröda chinos från HM 499 kronor.
Lars Winnerbäck t-shirt , köpt från konsären 249 kronor.
Sjalen/hallsduken JC 79 kronor. (REA)
Mössan JC 59 kronor.(REA)
Sen blir det cardigan över tror jag. Den gick på 299 kronor från HM!

Uppdaterar när jag kommer hem istället om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: bettan

kan du inte ha frågestund snart ? :D

2010-08-25 @ 21:14:20
Postat av: Svar :

Haha, jo det skulle jag kunna ha ! :) Men jag är så dålig på sånt, vem Bettan är det!? :)

2010-08-25 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0