Första skoldagen på månader..

Okej, jag är ganska taggad just nu känner jag. Vaknade för nån halvtimme sedan tror jag. Bäddade sängen, konstigt nog. Gjorde iordning toast maskinen & tvätta av mig ansiktet osv. Sen så gjorde jag en toast, te & saft till frukost?! Inte likt mig när det är skola och jag vaknar klockan 07:30 på morgonen..



Liza kommer och hämtar mig snart också. Underbar den där Liza. :) Skjutsar mig till skolan och grejer. HAHA! Jaja. Lite taggad är jag i alla fall.. Ska väl gå och borsta tänderna nu snart och sådär. Vi hörs senare!


Kände för en "dagens outfit" Så blev tvungen att lägga upp några bilder .. ;)



Nu drar jag. Tjarrå ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0