Avslutningstiden..

Avslutar min blogg nu, druckit en kopp te & ska borsta tänderna. Slutar kvällen med att lyssna på " Petter - U&Me " Underbar låt. Går och borstar tänderna nu sen så går jag och lägger mig. Kommer kanske inte att uppdatera nånting imorgon efter skolan.

Ska nämnligen ut och äta med min låtsaspappa som kommit hem från Ungern. Sen så vet jag inte riktigt om jag kommer hem nånting emellanåt. Så vi får se hur jag gör med bloggandet, tyvär. Kanske uppdaterar något snabbinlägg hos den jag är. Eller så kanske jag blir hemma imorgon eftermiddag. Är så j*vla sliten just nu pågrund av dygnen jag vänt.

Men i alla fall, ha en trevlig dag imorgon och vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Yey tagga skola imorn!

2010-08-23 @ 23:08:38
URL: http://linneeagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0