3 dagar, för länge.

Ojdå.. Såg att jag inte bloggat sen i fredags förmiddag. Sånt får inte hända om man vill bli en bloggare, förlorar ju faktiskt läsare på det. Men nu är det slut på det, måste försöka hitta en dator när jag är ute på bus & blogga i alla fall.



I fredags så var jag ju som sagt var med älskling, först var vi med Bellan & Mohamed åt på donken i hemsta, sen fick vi skjuts hem utav Bellans mamma.Vi åkte till köpis senare mot eftermiddagen med hennes mamma.

Hon shoppade lite & jag hängde på och såg massa saker jag verkligen ville ha, men så går det när man inte jobbat på ett tag eller inte får något studiebidrag.

Efter ett tag kom Johan och gjorde mig/oss sällskap också medans hon shoppade. Hadde faktiskt riktigt roligt om jag ska vara ärlig. När Amanda shoppat klart så köpte vi rosor till begravningen sen åkte jag, Amanda & Johan hem till Amanda och käkade.

Efter vi ätit så tog vi bussen hem till Johan, tog det lugnt bara kollade på någon film som visades på TV. Sen kom Mickis också & gjorde oss sällskap. Sen spelade Johan x-box istället. Var en riktigt skön dag faktiskt. Bara myspys helt enkelt. Har tyvär inga bilder därifrån. Ångrar det! Efter ett tag så gick vi hem för att vi var så trötta och skulle upp tidigt på lördag.





På lördagen vaknade vi runt 8-9 på morgonen eftersom begravningen började klockan 10.00. När vi fixat oss och sådär så skjutsade Amandas mamma oss till Valbo kyrka där vi stötte på massa nära och kära till Samuel. Begravningen var jättefin & riktigt sorlig faktiskt. Till och med jag fällde tårar för våran saknade vän. Efter vi varit på begravningen skulle vi egentligen gå på minnesstunden. Men det kände vi att vi inte orkade med, skulle blivit för jobbigt.

Så jag och Amanda valde att åka hem och mysa lite istället. Båda somnade efter ett tag, så vi sov i någon timme. Sen åkte vi iväg till stan för att hyra film & handlade lite med hennes föräldrar. Köpte dipp & chips, som vanligt och hade helt enkelt en myskväll framför tv:n.

Vi badade även jaczzi. Kändes skit skönt fast orkade endå inte va i så länge med tanke på att det var så varmt och jag hade jätteont i huvudet, tyvär. Så vi badade bara i en timme ungefär, duschade och la oss i en nybäddad säng med dipp&chips och en film, kommer inte ihåg vad filmen hette. Det var med Jim Carey i alla fall. När han spelar bög. Underbart bra film! Sen myste vi bara efter filmen och sen somnade vi.



Idag så vaknade jag vid 11.00 och älskling tydligen vid 06:00 och hade gått ut med hundarna och jag vet inte allt hon hann göra. Vi åt frukost, kolla på tv och gjorde oss iordning sen tog vi bussen till Bellan. När vi kom dit så åt jag nudlar,  haha. Sen så hoppade vi studdsmatta, det kommer bilder därifrån sen. För Amanda har dem på sin kamera.

Sen åkte båda två åt varsit håll & jag får sova ensam inatt, vilket jag inte ser framemot. Hatar att sova utan min flickvän. Det gör nog alla som har någon. När jag kom hem gjorde jag något att äta. Gick en timme ungefär sen vart jag hungrig igen, tog någonting att äta sen hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag här & ska snart gå och borsta tänderna och krypa ner till sängs. Bye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0